Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

εκτακτο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ(8) Μαθήματα..."πράσινης" ιστοριας! ΜΕΡΟΣ(28) {ΑΠΟ ΤΟ BAM.GR}






Διαβαστε το αυθεντικο εδω!


ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΟΦΗ..ΤΟ ΔΗΛΩΜΕΝΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ! Μερος 8o 

Η συνέντευξη του Νίκου Μαχλά Σε συνέντευξη-ποταμό στην εφημερίδα "Κρήτη" και στο Γιώργο Γιαλυτάκη στις 20/6/2006, δηλώνει για την... "απεμπλοκή" της οικογένειας Βαρδινογιάννη από τον ΟΦΗ: Ν.Μ.: "Μου λέει λοιπόν σε κάποια στιγμή ο κ. Βατσινάς ότι "εγώ, κύριε Μαχλά, έχω κάνει αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και δεν ξέρω αν ενδιαφέρεστε να πάρετε μετοχές, γιατί μαθαίνω ότι θέλετε να γίνετε πρόεδρος του ΟΦΗ". Πέφτω από τα σύννεφα και του λέω: "Πρόεδρε, εγώ είμαι ποδοσφαιριστής. Ούτε πρόεδρος θέλω να γίνω, ούτε το ανέφερα ποτέ. Εγώ το μόνο που ξέρω είναι να παίζω ποδόσφαιρο και μόνο ποδόσφαιρο. Μετά αλλάξαμε κουβέντα και με ρώτησε τι θα κάνω και τι σκέφτομαι... Του είπα "πρόεδρε, είμαι κουρασμένος. Έχω τραβήξει πολλά και θα ήθελα να ηρεμήσω". Και αμέσως με ρωτάει: "Εσύ με θεωρείς ιδιοκτήτη της ομάδας;". Και εγώ του λέω: "Θέλεις να σου απαντήσω ειλικρινά ή να σε κοροϊδέψω; Αυτό που πιστεύω, άμα θέλεις να στο πω, να στο πω. Πιστεύω ότι οι Βαρδινογιάννηδες δεν έχουν φύγει από τον ΟΦΗ και ούτε θα φύγουν, ακόμη και αν η ομάδα πέσει στη Γ' Εθνική. Και λόγω καταγωγής και για τη μνήμη του Θόδωρα, δε θα την αφήσουν. Απλά πιστεύω ότι σου έχουν δώσει τη διαχείριση γιατί νομίζουν ότι μπορείς να πας ψηλά την ομάδα". Και να σημειώσω ότι αυτή την ερώτηση μού την είχε κάνει και στη βάφτιση του γιου του Κωνσταντινίδη και ήταν παρόντες τόσο η σύζυγος του κ. Βατσινά, όσο και άτομα του δικού μου περιβάλλοντος. Άρα, ήξερε τι θα του έλεγα. Άρα, μου έκανε σκόπιμα αυτήν την ερώτηση, γιατί ήξερε την απάντηση. Αμέσως μετά με ρωτάει: "Τι θα γίνει μ' εμάς;". Και του λέω και πάλι ότι "το μυαλό μου αυτά τα δύο χρόνια έχει κουραστεί" και πως "είχα νεύρα και ένταση, αλλά όλα ήταν απόρροια του γεγονότος ότι ήθελα το καλό της ομάδας. Τώρα έχω ξεκουραστεί, έχω... ξελαμπικάρει, που λένε, και θέλω να παίξω ακόμα ένα χρόνο". Χωρίς δεύτερη κουβέντα, μου απαντάει: "Θέλω να διακόψουμε τη συνεργασία μας". "Απο πέρυσι έχω καταγγείλει... σκιές. Όλοι γνωρίζουμε ονόματα και καταστάσεις. Το θέατρο όμως είναι τόσο καλοστημένο, που δεν αποδεικνύεται. Πιστεύω όμως ότι ο κ. Βατσινάς δεν ενήργησε μόνος του. Ούτε πιστεύω, όπως λένε πολλοί, ότι ανακατεύτηκε ο Τζίγκερ. Ίσως όμως να "έβαλε το... χεράκι" της η αυλή του... Φαίνεται ότι δε μου συγχώρησαν ποτέ όταν βγήκα και μίλησα, πέρυσι, για... "θέατρο σκιών". Μου το "κρατούσαν μανιάτικο". Μπορεί να μην ήθελαν στην ομάδα άτομα με το θάρρος της γνώμης τους ή που να σκέφτονται... φωναχτά ή να έχουν κάποια προσωπικότητα. Δείτε το παρελθόν, για να μην αναφέρω ονόματα, και θα καταλάβετε. Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Μόνο τα πρόσωπα αλλάζουν. Οι καταστάσεις, δυστυχώς, μένουν ίδιες...". Δημ. : Επιμένεις δηλαδή, Νίκο, ότι ο κ. Βατσινάς δεν είναι ιδιοκτήτης ή, τέλος πάντων, κάτοχος του 56,6% των μετοχών μαζί με τον αδερφό του; Ν.Μ. : "Επιμένω και επαυξάνω. Δεν το βλέπετε με αυτά που γίνονται στην ομάδα; Με τους παίκτες που έρχονται, με αυτούς που φεύγουν, κι ένα σωρό άλλα γεγονότα; Και να σας πω και κάτι; Κάτι που βγαίνει από την ψυχή μου; Για μένα ιδιοκτήτης στην ουσία και στην καρδιά μου ήταν ο αείμνηστος Θόδωρας Βαρδινογιάννης. Οι υπόλοιποι ήταν... διαχειριστές και μάλιστα κάποιοι εξ αυτών χειρίστου είδους... Και ας μην πως ονόματα... Καταλαβαίνετε...". Δημ. : Αλήθεια, Νίκο, γιατί έκανες πέρυσι εκείνες τις δηλώσεις περί «θεάτρου σκιών» που έφεραν τη μεγάλη αναστάτωση στην ομάδα; Ν.Μ. : "Γιατί ένιωσα ότι με κορόιδεψαν και πάλι. Όταν συζητούσα με ανθρώπους της ομάδας, μετά τη δύσκολη χρονιά που περάσαμε και όπως θυμάστε σωθήκαμε στο τέλος, μου είχαν πει ότι τα πράγματα θα αλλάξουν ριζικά. Το ίδιο και η παρουσία της ομάδας. Μου έλεγαν τότε ότι τον ΟΦΗ θα τον έπαιρνε μία μεγάλη πολυεθνική εταιρεία, που θα πήγαινε την ομάδα ψηλά και θα χαιρόταν όλη η Κρήτη. Όλα αυτά που είχαμε περάσει θα ήταν παρελθόν και θα μας έβγαινε και η "ρετσινιά". Και την άλλη μέρα το πρωί μαθαίνω ότι ο ΟΦΗ πουλήθηκε στον κ. Βατσινά. Είναι να τρελαίνεσαι δηλαδή... Και μάλιστα, από την πρώτη ημέρα κιόλας, ο Βατσινάς αποκαλούσε τον εαυτό του ιδιοκτήτη και ήθελε να το επιβάλει κιόλας... Και απαιτούσε να το πιστέψουμε... Βγήκα και μίλησα τότε για "σκιές", μήπως υπάρξει κάποια πίεση και φτιάξουν τα πράγματα, αλλά δυστυχώς, απ' ό,τι φαίνεται, οι "σκιές" υπήρχαν, υπάρχουν και θα... υπάρχουν."

Δεν υπάρχουν σχόλια: